fredag 9 december 2011

Lalala

Alltså jag ba måste börja blogga igen och så kom jag på att yes min girlfriend har ju gjort en jättefin blogg till mig. Shit jag fattar inte hur man får bort test-inlägget? *Pinsamt* Jag brukade ju vara teknisk. Naan brukade kalla mig för hacker, men nu när jag har en gf som typ är datapro fo real så har jag typ degraderat och gett upp. Anywayzz, idag har det regnat slask från himlen så jag bestämde mig för att springa i skogen. Det var kul. Jag blev blöt, kall och nästan uppäten av en hund. Twice. Sen så ringde Mills och var sviken för hon satt fast i en bilkö. Hon ba: Asså nä, kmr itte till Sthlm då va, för det är slaskstorm i gbg. Ja ba: Nähä? Sen ringde Martin och var BIG TIME sviken för att alla ba svek honom?? Fattar itte grejjen???? Nu ska vi va svikna tillsammans och ba bli asfulla på glögg och sen har vi _VIP_ till bögparty på kolingsborg så vi ska ba böga loss big time och ha så HIMLA KUL???

1 kommentar:

  1. :**( jag vill också bli full på glögg och böga loss!! mamma dricker glögg men jag får inget för det är tydligen jätteolagligt.

    SvaraRadera